تاریخ بروز رسانی: 2 بهمن ۱۴۰۱
فروشگاه سوراو تلاش می کند تا شما خرید موفق و رضایت بخشی داشته باشید. رضایت از خرید برای تیم سوراو بسیار اهمیت دارد و به همین دلیل است فروشگاه سوراو از مشاوران دلسوز و آموزش دیده استفاده می کند تا شما خرید مطمئن و نتیجه بخشی را داشته باشید.
رضایت ۱۰۰ درصدی برای هیچ فروشگاهی امکان پذیر نیست و قوانین و مقررات شفاف به فروشگاه و شما کمک می کند تا در قالب اصولی مشخص شده که در پایین این صفحه ذکر شده است توافقی را داشته باشیم.
ثبت نام و خرید در فروشگاه سوراو به منزله پذیرش قوانین و مقررات سوراو است.
۱- ثبت سفارش:
سفارشات خود را می توانید به دو طریق در سایت ثبت کنید. می توانید سفارشات را از طریق سایت بصورت آنلاین ثبت کنید و هم میتوانید از مشاورین کمک بگیرید تا سفارش را برای شما (بصورت کارت به کارت) در سایت ثبت کنند. مطمن شوید سفارش شما حتما در سایت ثبت گردد تا قابل پیگیری باشد و مراحل سفارش از طریق پیامک به شما اطلاع داده شود. پیشنهاد می کنیم سفارشات خود را خودتان در سایت ثبت کنید.
۲- ارسال سفارش:
سوراو متعهد است سفارش شما را در اولین روز کاری بعد از سفارش تحویل مراکز پستی دهد تا سریعتر به مقصد برسد. تاخیر در ارسال سفارشات توسط مراکز پستی در اختیار فروشگاه نیست و هیچ مسئولیتی را متوجه فروشگاه نمی کند. دقت کنید که فروشگاه در شهر مرزی است و احتمال تاخیر توسط اداره پست وجود دارد. توضیحات کامل را در صفحه روش ارسال کالا مشاهده کنید.
۴- تاریخ انقضای محصول؟
تاریخ انقضای تمام محصولات بالای 6 ماه است و روی محصول نیز درج شده است. در صورتی که تاریخ محصول مغایرت داشته باشد محصول شما قابل پذیرش توسط همکاران بخش مرجوعی کالا خواهد بود.
۶- مرجوعی سفارش و استرداد وجه
مجموعه سوراو در تلاش است مشتری خرید رضایت بخشی را داشته باشد و تمام تلاش و سعی همکاران در جهت رضایت مشتری است. با این حال برخی از سفارشات به دلایلی مرجوع شوند و فروشگاه متعهد است مطابق آیین نامه کسب و کار الکترونیکی اقدام کند، توضیحات کامل را در صفحه راهنمای مرجوعی و استرداد وجه مشاهده کنید.
توجه داشته باشید که مطابق قوانین محصولات حوزه ارایشی و بهداشتی که از پلمپ خارج شوند یا استفاده شوند قابل مرجوعی نیستند. همچنین محصولات برقی به دلیل عدم وجود نمایندگی رسمی در ایران فاقد گارانتی هستند و مرجوعی آن ها قابل پذیرش نیست.